Topphelg

Jag kunde varken ladda upp bilder eller posta inlägg igår, mystiskt. I alla fall så har helgen varit jättebra. Träffade några av volontärbrudarna i fredags och så var jag och Micke bjudna på middag hos Erica och Pär på lördagen. Trevligt och gott!
Volontärbrudarna


Igår, söndag, lagade Micke och jag jättegod mat, kyckling i röd currysås. Vi hade inte alla ingredienser så vi var tvungna att handla och då slank det ner lite choklad i korgen också... Bara sådär. Chokladen åt vi till förrätt.
Jag testade Plopp saltlakrits och Salmiakki. Ploppen vann överlägset smaktestet.
Chokladsås med lite glass till efterrätt!


Det kanske inte framgår hur bra helgen egentligen har varit, men den har varit så sjukt himla bra. Har varit med så fina, rara och helt underbara människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }