Han är konstig den där...

Sist jag och Micke grillade undrade jag varför vi hade en stor förpackning bearnaisesås i kylen som var gammal och näst intill orörd.
Micke: Men jag åt grillat och potatisklyftor en hel vecka i rad.
Moa: En vecka i rad?


Micke gillar att säga att tjejer är mycket sämre och svagare än killar. Det retar mig så otroligt mycket och det är bara därför han säger det. Sist han tog upp det började jag slåss.
Micke: Sluta! Snart ringer jag och anmäler mänsvåld.
Moa: ...
Micke: Mensvåld! Hahaha!

Moa och Micke i Skarpnäck för jättemånga år sedan

Kommentarer
Postat av: Evve

hahah yee!

2011-05-11 @ 21:54:41
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }