Ja må hon leva... ♪♫

Idag fyller morsan år! Jag ska inte skriva hur många år hon fyller för då tror jag hon blir sur. Före klockan slog 6 sjöng jag, pappa, Micke och Boris för fulla muggar och så fick mamma sina presenter när hon fortfarande var kvar i sängen. Pappa tog fina bilder på mamma, men jag ska inte ladda upp dem för då blir hon nog också sur. Jag vill liksom inte riskera något, att jag blir av med några fingrar eller så...
En alldeles färsk bild på Boris och jag. Boris ser ut som ett helgon och jag har bytt ögonfärg.


Eftersom jag är den ansvarige för födeledagsfirande i vår familj (speciellt för mammas födelsedag) ska jag sätta igång med tårttillverkning. Den kommer bli himmelskt god! Mina tårtor är alltid himmelskt goda.
GRATTIS MAMMA!





Bilder från 13 augusti 2010



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Kul att du är med :)

2011-05-02 @ 10:34:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }