Naturligt är inte alltid vackert

Nu sitter jag här igen.. Framför Photo Booth med frukt/bär och turkisk yoghurt. Det är bara massage, smoothie, mörk choklad och träning som saknas för att förvandla någonting bra till underbart.
Öh, och världens underligaste lock har jag. Och just den där underliga locken, den är naturlig..


Ska ta ner ballongerna som hänger här i huset. De har varit uppe en månad nu, både på min försenade födelsedag och på mammas födelsedag. Pappa är nästen som fyller år, men vi kan ju inte vänta till slutet av september. Eller? Nä, då blir nog mamma sur. Hon sa jag skulle ta ner ballongerna idag, eller helst igår. Bäst att lyda order då.

Kommentarer
Postat av: KaosMamman

Åhh, hade jag sånna lockar naturligt så skulle jag vara "naturlig" varje dag :)

Kram

KaosMamman

2011-05-07 @ 10:46:08
URL: http://barnkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }