1111111111

Idag är det ju 11-11-11 och jag missade klockan 11.11! HERREGUD OCH FRU GUD. Hur kunde jag?

Det är Boris fel. Åh, vad irriterande. Om inte han hade behövt en promenad hade jag förmodligen inte missat det. Typiskt.

Han har så himla mycket hår nu, men på söndag ska han klippas. Och det är frost på mark och träd idag så lite vinterkänsla får man allt.


Det har för övrigt tittat in cirka 70 extrapersoner utöver de gamla vanliga. Och inte en enda kommentar. Hm. Inte för att jag heller brukar kommentera på bloggar, men ändå.

Det skulle ju liksom vara kul med någon slags respons. Eller bara ett hej kanske.

Bild från 2010


Kommentarer
Postat av: Micke

Ja dumma hund! Allt är hanns fel :)

2011-11-11 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }