Det är en månad kvar...

...och önskelistan har blivit längre minsann. Det som är grönt önskar jag mig kanske lite lite mer än det som står med svart text.


MOAS ÖNSKELISTA 2011

 

  • Wake Up Light
  • febertermometer
  • ute-/innetermometer
  • eltandborste, munskölj och flourtabletter
  • hudkräm + ansiktskräm (gärna ekologiska)
  • shampo + balsam (gärna ekologiska)
  • sängkläder (gärna ekologiska)
  • 2-3 handdukar och 2 badlakan i samma färg (gärna ekologiska)
  • stekpanna
  • tidskriftssamlare
  • bläck- och blyertspennor
  • träningskläder (sport-bh, linnen, tights, överdragsbyxor)
  • kläder
  • presentkort (på tex Stadium, Indiska, Vila, Rut mfl, Make Up Store)
  • apotekssaker (kan tex vara tandkräm, Helosan och annat bra)
  • mat (All Bran, Rågfras, müsli, olivolja, Ryvita och Finn Crisp)
  • vetekudde
  • DVD-skivor (tomma alltså)
  • böcker
  • den lilla svarta jordgloben som inte finns på Indiska längre
  • olika sorters stora tekoppar som finns på Indiska
  • grönt ekologiskt te
  • prenumeration på en träningstidning (tex BODY, STARK eller Hälsa och Fitness)
  • trosor och strumpor (gärna ekologiska, men annars funkar Björn Borg och Pieces också bra)
  • märkpenna
  • tandborstfodral
  • tidningsställ/tidningsförvaring som hänger på väggen
  • hörlurar till min iPod
  • hårtork med tratt
  • bidrag till träningsavgift för kampsporten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för lyckönskningen, den hjälpte! det kändes som om tentan gick bra:)



hehe lilla önskelistan du har då, du måste nog ha mer än en julenisse som kommer med presenter :P hihi julkram på dig

2011-11-25 @ 12:40:45
URL: http://aspecialmind.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååh nu fick jag ideer om vad jag vill ha i julklapp och födelsedagspresent! :)

2011-11-27 @ 14:37:47
URL: http://annaeliasfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }