Eftertentaångest

Öhh, jaa. Och så var det ju det här med tentan då. Den gick inte så bra så det är bara att ladda för omtentan då... Det kändes som om jag har pluggat på fel saker och så tyckte jag den var allmänt svår. Jaja.

Ändå laddade jag med proteingröten på morgonen och några skivor rökt kalkon. På tentan åt jag torrostade solrosfrön med lite salt och en blandning av keso, kesella, matlagningsyoughurt, banan, hallon och vanlijpulver. Jag tyckte jag laddade så himla bra men det räckte visst inte. Borde kanske ha koncentrerat mig på att ladda med kemiplugg istället för mat.

Jaja, ska tänka på det till nästa gång...


På väg hem smög jag in på COOP och köpte godis (bland annat salta sillar) bara för att jag "inte får" göra det imorgon och framöver. Var ju tvungen passa på kände jag...

För imorgon tänker jag börja vara lite nyttigare än vad jag redan är och träna lite annorlunda än vad jag gör nu. Mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }