Hem-hemma i helgen

Slevar i mig av den köttfärsfria köttfärssåsen nu innan jag ska ta bussen hem till Norrbotten. Måste säga att den är grymt god och den är sådär perfekt stark så att det hettar precis lagomt i munnen.

Köttfärs är överskattat. Och jag som har jättemycket köttfärs i frysen sen jag flyttade hit för drygt två månader sedan.. Suck. Men skulle kanske kunna göra biffar, fast då kan man ju i för sig använda sig av kikärter och rotfrukter istället. Tänkte äta tacos någon dag också, men då har jag sojafärs som jag tänkte använda.

Det får nog bli då jag och bästa grannen ska koka palt. För visst kan man ha köttfärs i mitten?


Imorrn är det bröllop och jag är sjukt nervös och ändå är det inte jag som ska gifta mig. Sen ska jag hinna med att träffa mormor, ta en promenad/jogging-tur med hunden och så måste jag tyvärr plugga kemi. Missar två timmars föreläsning + två timmars lektionstid med övningsuppgifter imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }