I saved them

Någon i korridoren hade lagt fram halvgamla halvbruna bananer i köket och jag var rädd att de skulle bli helgamla och helbruna och kastas bort. Jag får så dåligt samvete och nästan ont i magen då mat kastas bort så därför gjorde jag en banankaka.

Och den blev skitagod! Så nu ligger det mumsiga banankakor på bordet i korridoren istället för taskiga bananer.

Åh, det är nästan så jag blir kär i mig själv!



Och jag som gjorde en ny kategori igår Istället för socker... Hmm. Men vad gör man inte för att inte behöva kasta mat?

Kommentarer
Postat av: Micke

Varför bakar du inte en massa godfika när du är hemma hos mig?! Nu när du bor där i ume bakar du ju nästan varje dag!

2011-11-17 @ 17:55:23
Postat av: Moa

Micke: För att du har inget att baka med.. Ingredienser alltså.

2011-11-17 @ 18:15:30
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }