Julen närmar sig och önskelistan blir längre och längre

Jag kommer ganska ofta på att "det där där ska jag önska mig" och några timmar senare eller nästa dag är det som bortblåst. Därför har jag nu satt upp en lista på dörren, då kan jag enkelt fylla i då jag kommer på något smart.

Önskelista står ej i någon sorts vill-ha-mest-ordning.


Jag har skrivit en dataversion också så det blir lättare för mamma och pappa att läsa (och glöm för allt i världen inte att visa listan för mormor):


MOAS ÖNSKELISTA 2011

 

  • Wake Up Light
  • febertermometer
  • ute-/innetermometer
  • eltandborste, munskölj och flourtabletter
  • hudkräm + ansiktskräm (gärna ekologiska)
  • shampo + balsam (gärna ekologiska)
  • sängkläder (gärna ekologiska)
  • 2-3 handdukar och 2 badlakan i samma färg (gärna ekologiska)
  • stekpanna
  • tidskriftssamlare
  • bläck- och blyertspennor
  • träningskläder (sport-bh, linnen, tights, överdragsbyxor)
  • kläder
  • presentkort (på tex Stadium, Indiska, Vila, Rut mfl, Make Up Store)
  • apotekssaker (kan tex vara tandkräm, Helosan och annat bra)
  • mat (All Bran, Rågfras, müsli, olivolja, Ryvita och Finn Crisp)
  • vetekudde
  • DVD-skivor (tomma alltså)
  • böcker
  • den lilla svarta jordgloben som inte finns på Indiska längre
  • olika sorters stora tekoppar som finns på Indiska
  • grönt ekologiskt te


Sista punkten tillkom efter fotot. Listan ligger under ständig uppdatering.

(TIDSINSTÄLLT INLÄGG)

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

oj vad lång den är! Man kan ju inte låta bli att börja fundera på hur lång den kommer till att vara runt den 20 december, haha! Men det verkar ju i alla fall som att du önskar dig vettiga saker!

2011-11-18 @ 11:16:29
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }