Lördagsaktiviteter

På dagens schema står det:

- plugga kemi
- handla på ICA Maxi
- ta en promenad med bästa grannen
- koka palt med bästa grannen


Nästa vecka efter tentan ska jag sätta igång med en striktare kost. Blir ju lite irriterad när min träningskompis går ner i vikt och jag går upp i vikt. Men egentligen gör inte kilona mig något, det är fettprocenten som ska sänkas. Mitt största problem är att jag äter för mycket, för maten jag äter är nyttig. Ska även lägga till morgonpromenader innan skolan också. Det kommer nog bli bra.

Har aldrig varit så här tung i hela mitt liv. Herregud! Och det kan inte vara att jag har mer muskler än förut, för en gång i tiden var jag minsann starkare än vad jag är nu. Ska i alla fall bli spännande och se om det blir något resultat.

Dags att sätta igång med dagen då! Kemiboken tar snart livet av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }