MAATförvaring

Jag har upptäckt ett nytt skåp i korridorsköket. Upptäckten gjordes igår kväll. Vi har ett skåp ovanför respektive fläkt där det står fullt med kryddor och det är därför besvärligt att öppna. Ett av dessa två skåp var helt tomt så idag roffade jag åt mig det.


Jag flyttade över alla kryddor till ena fläkten så att jag ska kunna öppna mitt skåp.


Det ryms ju typ hur mycket som helst och jag är så himla nöjd att jag hittade skåpet. Allt detta har jag förvarat i mitt rum så det var skönt att få ut det till köket.

Mitt vanliga lilla skåp

Kylen

Frysen


Det är typ fullt överallt och det känns bra. Har fortfarande kvar lite saker i rummet som flingpkaket, frukt, pasta och akutnudlar (som jag hoppas jag aldrig ska behöva använda (alltså nudlarna)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }