Gluffsarhelg

I fredags var det bröllop. Jag tog knappt några bilder eftersom så många andra gjorde det och dessutom hade jag bara lillkameran med mig. Micke och jag var värdpar och det gick väl bra. Brudparet var så himla fina att jag fick gåshud i hårbotten då de kom in i kyrkan.

Här är typ ena bilden på mig under kvällen. Står och äter tårta ute i förrådet och ser smått galen ut. Tårtan var chokladig och god och jag undrar varför jag hamnade ute i förrådet.


Igår tog Micke, Boris och jag en promenad till mormor där det blev fika som alltid.
Bullar, toscakaka, hallongrottor, kokostoppar, pepparkakor, sockerkaka och äppelpaj med vaniljsås och grädde.



Sedan promenerade vi hem där det blev middag och så budapestrulle på det. Och sen blev det film och chips lite senare. Jag älskar OLW:s cream cheese men egentligen är det bara smaken jag vill åt så jag sitter och suger på chipsen i munnen så jag blev nästan sårig i gommen och på tungan. Jag borde ta reda på om man kan köpa själva smaken/kryddan så slipper jag äta chipsen och få sår i munnen.


Ska bli skönt att komma tillbaka till Umeå där jag själv väljer vad jag ska äta. För det känns ju liksom oartigt att tacka nej då folk bjuder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }