Redo för vintervägarna igen!

De var skitsnälla på Biltema. Fast jag inte hade kvitto fick jag ett nytt däck och de drog på nydäcket på fälgen pumpat och klart dessutom. Schysst!

Gjorde en liten cykelverkstad i korridoren. Kan inte vara ute utan vantar för då försvinner bloder ur mina fingrar.


Och så måste jag visa maten jag lagade för någon dag sedan men fortfarande äter av (bara för att göra pappa glad, jag har hört att han gillar bilder på mat). Gjorde ju köttfärs! Hej och hå, det händer inte ofta.

Köttfärs, gul lök, salt, en burk kesella, en burk salsa och kidneybönor. Ner i stekpannan bara. Och så sallad och tortilla. Mums!



Tryckte i mig två stycken bamsestora efter träningen. Idag var det benen och magen som fick jobba i gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }