788 sidor kemi på engelska

Ny kurs och nytt att plugga. Nu är det kemi som gäller. Hej och hå, protoner och elektorner, hit och dit. Har ändå varit duktig och börjat med lite frågor i boken. Jag ska försöka att inte hamna i samma sits som inför senaste tentan där jag gick igenom sista kapitlet + gamla tentauppgifter samma dag som tentan. Nu ska jag försöka ligga i fas genom hela kursen.


Ligga och plugga i sängen fungerade faktiskt riktigt bra. Man får bara se upp så att man inte är jättetrött då det är lätt att man somnar.


Dagens träning: Bodybalance kl 20.

Har galet mycket träningsvärk i ryggen idag från gårdagens gym. Och jag som körde axlar, biceps och triceps (har träningsvärk där också, men det går inte att jämföra med ryggen). Jag förstår inte!?



(Pappa, pappa! Ser du att jag gör reklam? Det är farsdagspresenten i förskott...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }