Back in the days

Sitter med en afrikasnubbe i högsta högg och drömmer mig tillbaka till Malawi. Till värmen, till min familj och till frukten.

Inte till maten, jorddammet, strömavbrotten, avgaserna och kackerlackorna. Det där negativa är sånt man glömmer och tänker "nä, det var väl inte så farligt", då man i själva verket höll på bli uppäten av världens största kackerlacka under ett strömavbrott.

Alla jobbiga dagar då jag svettades bort eller huttrade i regnet, hade diarré, vantrivdes på jobbet, hade noll energi och kände mig helt vilsen, ja det är sånt som man inte heller tänker på. Och tur är väl det.


Ja, men nu var det inte det jag tänkte berätta. Det jag hade på hjärtat var att jag har nu en helkropsspegel! Woho! Nu slipper jag stå och balansera på toaletten för att se en del av nedre delen av kroppen. Livet blev just så mycket enklare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }