Festlig nollning

Hemma efter en sittning igen och inte dröjer det länge till nästa gång. På lördag är det dags för självaste Insparkssittningen så det blir nog kulkul. Fast att ha sittning som idag, mitt i veckan, kanske inte är det mest optimala. De flesta har ju föreläsningar imorrn. Själv så har jag inte det, men det är ändå en hel del som ska göras så jag funderar om jag ska plugga nu inatt eller gå upp tidigt imorrn och sätta fart. Eller både och?

Försökte ta kort på mig och klänningen nu när jag kom hem, men det var inte det lättaste. Först provade jag att kröka mig som en ostkrok, bytte sen taktik till att böja mig bakåt mot brygga tills jag kom på att jag har självutlösare. Smart.




Det är synd att der har regnat hela dagen. Många tjejer hade fixat håret men blev förstört/sämre av allt himla regn. Jag tror det har regnat varje dag sen jag kom hit till Umeå.

Ska ta mig lite fil (för tredje gången det här dygnet) och sen blir det nog att plugga lite... Uff!


Min klass, MHS, vann för övrigt NTK:s tävling idag!
MHS, vi är bääääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }