Ge mig glitter och glamour

Håret är stelt av allt glitterspray och jag har glitter runt fötterna, glitterlim, glitterspray och klistermärken på kroppen, vit ögonskugga och vit kajal i ansiktet. Ja, här sitter jag nu efter en sittning och utekväll på Origo. Skitsnygg känner jag mig... Nä, aldrig mer vita ögonbryn säger jag då bara.

Men det var en kul kväll! Och mitt i allt dansande tog jag och två klassisar en cykeltur på jakt efter en mobiltelefon och vi fann den. Lyckat.


Måste tusan gå och duscha... Annars lär ju sängkläderna glittra som värsta discokulan imorrn.

Kommentarer
Postat av: evve

hahahaha älskar folk utan ögonbryn <3

2011-09-11 @ 23:16:28
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }