Matförgiftad

Idag har jag sett ut ungefär så här hela dagen.


Jag tror jag blev matförgiftad igårkväll för inatt och ändå in på förmiddagen har min mat kommit ut både fram och bak, har mått illa och har haft ont i magen. Kunde först vid 14-tiden idag få i mig lite vatten och yoghurt med flingor.

Har varit helt utslagen och bara sett film och sovit hela dagen.

Jag tror att boven i dramat är denna ost. Igår var jag så sjukt sugen på något och stekte upp en halloumiost som jag åt. Det smakade lite konstigt och smälte ihop till en klump och det brukar den ju inte göra. Bäst före-datumet var någon gång 2012

Om jag hade bott i USA hade jag kanske kunna stämma företaget som producerat osten och blivit lite rikare. Men nu är det ju inte så... Det är bara att säga jaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }