På toppen!

Igår var sjukt kul! Bästa sittningen ever. Maten var god, sällskapet kalas och stämningen på topp!
Sedan dansade vi järnet tills mina fötter sa att det var nog. Kunde knappt ta mig hem för jag hade så satans ont.
Väl hemma så var jag ju tvungen kolla FB, så beronde som jag är. Och dansen fortsatte även framför datorn...




Galet glad!



Idag steg jag upp vid 11-tiden sjukt pepp på dagen och såg då ut så här:


Gårdagens smink är på ännu en gång... Jag orkar inte ta bort det.
Snart ska jag iväg och träffa några volontärbrudar och sen ska jag äta pizza och se film med tjejerna i klassen. Vilken topp-söndag! Woop wooop!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vet att jag sa det till dig förut, men måste även skriva det..



Shit! Galet snygg på bild 4!

2011-09-19 @ 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }