På vift i Lycksele med fint "säl"skap

Måndag - tisdag var min del av klassen på studieresa till Lycksele medan den andra delen var kvar på universitetet och traglade kemi. Det känns som om jag hamnade i rätt grupp...

Vi besökte ett miljökontor, en djurpark, en bildemontering, en flygplats och en bondgård. Sov i stugor, bastade och hade filmkväll, smaskade godis, åkte buss och hade en lärare som noggrant räknade in oss. Det kändes stundtals som om jag var tillbaka till mellanstadiet, men det är ju bara kul.

När jag kom hem luktade jag fortfarande som en bajsig ko, nästan så jag bytte namn till Mua på fejjan.

Sälarna var så otroligt söta





Hösten är trots kylan riktigt fin. Den här bilden ska jag skicka till min Malawifamilj. De har ju ingen höst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }