Från botten till toppen

Efter en dag i skolan, på gymmet och lite skola igen är jag sjukt trött. Ligger i sängen och bara hänger... Känner mig sjukt sliten, egentligen utan vidare anledning. Mja, eller sömnbrist kanske jag ändå har.


MEN! Jag kan ju inte sova nu eller bara ha en integöraettskitkväll, så jag slänger på mig leendet för då känns allt bättre. Sen är det bara sätta igång med tråkigheterna som måste göras. Städa, plugga och diska...


Efter det ska jag belöna mig med ett stekt äpple med keso och sen sova. Ett glas vatten skulle nog också sitta fint.

Kommentarer
Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Where Am i?" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-25 @ 20:39:47
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }