Hej hej Umeå!

Tillbaka i Umeå och det känns skönt även om det var himla skönt att vara hemma i Norrbotten också. Dessutom hade jag massor med små chokladägg i brevlådan. Så många att jag inte ens fick med mig alla upp till rummet.

Och glad blev jag!


I Skypen med Micke:

Moa: Kolla vad som var i min brevlåda?
Micke: Mm..
Moa: Chokladägg! Visar omslagspapprena i kameran
Micke: Vem fick du dem av?
Moa: Jag vet inte, men jag tror det kan vara bror min
Micke: Men det kan ha varit en våldtäcktsman som har drogat dig nu?
Moa: Oj, jag tänkte inte så...

Eftersom chokladäggen har väldigt bra kvalité, varje varje färg har en egen fyllning och de är grymt goda så misstänker jag att de kommer från Bryssel med bror. För inte är det något Karamellkungentjafs inte. Om det hade varit en våldtäcktsman som försökt droga mig hade det nog varit budgetchoklad.
Nästan så jag måste springa ner och hämta resten av äggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }