Läskiga läsken

Jag har massor med brustabletter jag ska ta som ska vara bra för kroppen min. Det är apelsinsmak och jag tycker att det smakar precis som Fanta. Det är bara det att jag inte tycker om läsk och framförallt då inte Fanta apelsin.

Ska ta en sådan där tablett varje dag, men det händer att jag glömmer med flit ibland...


I alla fall så stoppade jag ner en tablett i Theres vattenflaska en dag i skolan. Tänkte att hon också skulle få smaka på "Fantan". Och sen så tvingade jag Micke att smaka då han var här. Båda hade precis samma reaktion: "När drack du Fanta sist egentligen?"

Okej, den kanske smakar mer som avslagen Fanta, men ändå helt klart Fanta. Eller så har jag kanske en lite skev uppfattning av läsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }