.

Igår hade jag en spännande dag på hemlig plats. Fick bland annat åka bandvagn och se en fors.

På äventyr i bandvagnen.



Forsen. Blev tyvärr en spegelbild på bilden eftersom jag tag kortet inifrån en brandbil. Ja, en brandbil
fick jag också åka i.

Gymmade också i typ världens minsta gym. Var ganska tråkigt på grund av det dåliga gymutbudet och att jag hade ont i ryggen och inte kunde köra allt jag ville. Fast det var kul att köra slut på musklerna!

Och sen så fick jag även en liten nytändning till plugget. Träffade några miljönissar och fick höra lite om deras arbete, vilka kurser som kan vara bra och läsa etc. Känns ju kul att veta att man kan ha nytta och användning för det man lär sig på universitetet.

Intressant dag. Ovanlig om inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }