Black & White

Nu när jag äntligen har sommarlov så är det kallt och regnigt. Tänkte ut med hunden på en runda, men det regnade så mycket så vi låg och vilade på soffan istället. Sedan gick vi vidare och la oss i sängen där i alla fall jag somnade i drygt två timmar.
 
 
 
Hade precis med energi att jag orkade ta mig ut på gården och plocka vinbär. Men kallt, myggigt och jävligt var det. Egentligen är det väl inget fel med regn, det är bara det att min kropp ogillar regn (speciellt i kombination med kyla) så mycket. Kroppen gör mer ont än vanligt, blodet försvinner från fingarna och det känns som om kroppen stelnar till. 
 
 
Boris passade också på att vattna vinbärsbuskarna med en skvätt urin. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }