I kassan på Coop

Kund: I have only been in Sweden one month, but I have to tell you.. You are the most beautiful Swedish girl I have seen. 
Jag: Ehm, thank you.
 
 
Kund: Hej sötis *fniss*
Jag: Hej!
Kund: Du är söt.
Jag: Tack
 
 
Det var tur att det inte var fler i kassan då jag hade den engelsktalande mannen. Däremot så var det många i kassan då kund nummer 2 dök upp, men det gjorde mindre för han säger så till alla sommarjobbare. 
 
Det ska alltid till någon icke-svensk eller någon som är lite förståndshandikappad för att komma med komplimanger. Nu var ju dagens lite väl... Men ändå. 
 
 
 
Kund: Ta alla småpengar du vill ha (lägger fram en hög med mynt)
Moa: Ok, men fyra kronor blir över som jag inte behöver. Men om inte du heller vill ha dem kan du lägga dem här (pekar på burken Kooperation utan gränser)
Kund: *Muttrar* (lägger ner kronorna i plånboken)
 
Det var minsann okej om jag hade tagit alla pengar, men skänka bort till Kooperation utan gränser... Nej, det går ju inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }