Larviga tvivel

En sommar då jag kanske gick på mellanstadiet och cyklade till min kompis så fick jag syn på en stor larv mitt på cykelvägen. Larven var ovanligt stor och hade en tagg på bakdelen. Jag skyndade mig till min kompis och sedan cyklade vi tillbaka för att hon skulle få se larven.
Såklart var den borta.
 
Sedan dess har jag börjat tvivla på mig själv. Kanske var det inte en larv med tagg och den kanske inte var sådär stor.... 
 
MEN IDAG! Ja, idag fick jag syn på en likadan larv då jag var ute och gick med Boris. Snappade upp mobilen och fotade så att jag kan bevisa för omvärlden att jag sett den. Grymt bra med kamera i mobilen faktiskt.
 
Lärdomen av detta är alltså: Tro på dig själv, Moa har alltid rätt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }