Malawi, mitt kära Malawi...

Någonting jag verkligen vill göra är att åka tillbaka till Malawi. Det räcker med cirka 10-14 dagar. Jag vill bara träffa min underbara Malawifamilj och så vill jag se till förskolan där jag jobbade då jag var där. 
Om ni inte ser lilla Malawi på kartan så ligger det söder om Tanzania, halvt omringat av Mocambique och öster om Zambia. 
 
Sedan skulle jag också vilja till Namibia för att få se något annat. Har ju varit i Malawi och sedan backpackat lite snabbt i Zambia och Tanzania. 
 
Här är några bilder från Namibia som jag googlat fram:
 
 
Eftersom många människor är fruktansvärt okunniga om Afrika var jag tvungen ta med bilder på Namibias huvudstad Windhoek. Vissa människor verkar liksom inte förstå att det finns städer. 
 
 
 
Måste bara avsluta med en bild på bästa killarna!
Victor, Joel och Alumbeni. Saknar dem så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. 
 
Skulle vara grymt att åka till Malawi och Namibia över jul och nyår. Lite jobbigt bara att det ska kosta så mycket och att jag som minst kommer missa en tenta i skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }