Synd det inte var en sanndröm

Drömde värsta drömmen inatt. Det var så att jag var i ett engelsktalande land där jag skulle plugga engelska. Jag skulle tydligen bo i ett dorm med andra människor men alla sängar var redan upptagna och jag hade liksom ingen annanstans att ta vägen. Det var dock tomt i rummet, men det syntes att alla sängar var upptagna. Plötsligt kommer det in en kille i rummet och vi börjar prata lite och jag berättar att jag inte har någonstans att sova. Själv så sov han hos en värdfamilj så jag förstår inte vad han gjorde där i rummet. Han försökte i alla fall hjälpa mig och satt där och höll mig sällskap. Efter ett tag upptäcker jag att det är Robert Pattinson jag har framför mig.
 
Jag som inte ens tycker om Twilight, och om jag ska välja mellan Team Edward eller Team Jakob så väljer jag definitivt Team Jakob. Gillade inte ens att Robert Pattinson var med i Harry Potter, han passade liksom inte till rollen som Cedric. Fast det berättade jag ju inte för honom... Däremot berättade jag att jag inte gillade Twilight.
 
Nu är det så att drömmen nästan har omvänt mig. Herregud! Han var så sjukt snäll, trevlig, rolig och hjälpsam. Men jag kommer inte sträcka mig så långt att jag börjar läsa böckerna, nä i så fall ska jag ha betalt. 
 
Ett tips på en bra bok är däremot Hungerspelen. Eller egentligen hela triologin. LÄS LÄS LÄS! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }