12.12.12 12.12

Satt på helspänn och vaktade klockan på mobilen från kl 12 för att jag inte skulle missa det fina klockslaget. Fick ont i magen då jag ett tag glömde kicka hur minutrarna låg till och trodde jag missat det, men den var då bara 12.09. Efter det kollade jag klockan ungefär var 15:e sekund. 

Sjukt.
 
Såg i alla fall då den slog över till 12.12. Theres klocka gick lite långsammare så jag hann till och med se klockslaget två gånger. Woow. Tog även en bild för att kunna bevisa att jag sett det. Ännu mer sjukt. Missade det hela förra året (då det var ännu häftigare med 11.11.11 11.11) och var livrädd att historien skulle upprepa sig.


Falun i bakgrunden... 


Laddade sedan upp med tre sådana här lussebullar innan träningen. 


Det bjöds nämligen på fika idag. Det hade dock räckt med en för jag började må lite illa under gympasset. Idag tröttade jag ut axlar och magen ordentligt. Skönt, skönt! Axlar är grymt roligt pass. Bröst och triceps var i och för sig också väldigt roligt igår. Sedan är ju rygg och biceps också en favorit. Och beeen var väldigt roligt förra gången! 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }