Lika bra att ta allt på en gång

Vi har haft korridorsfest här på Rullstensgatan ikväll. Har så himla trevlig korridor och roligt har vi haft. En föredetta korridorsgranne var supersöt och gav oss som bor här nu var sin chokladkalender

Därför tog jag ett kort nu för att stolt visa upp den. Sådär lagomt trött och sliten en lördagnatt kl 03. 
 
 
Men, då jag höll i den blev jag så sugen på äta upp lucka nummer 3 också (1:an och 2:an hade redan försvunnit). Och då jag ändå var igång tänkte jag att jag lika gärna kunde äta upp alla. För att ha det gjort liksom. 
 
Ja, och så blev det... Hade inte ens tid att öppna varje lucka så jag använde lite våld. Lite snabbare, lite bättre. 
 
 
 
 
Sparade i alla fall chokladbit nummer 24 till sist. Alltid något. 
 
 
Mår lite illa nu, men det är sånt man får ta. Nu har jag det gjort och slipper bli frestad av den där chokladkalendern fram till jul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }