Tvättproblem

Kul att komma ner till tvättstugan klockan 7 på morgonen och ena tvättmaskinen är trasig. Och då jag hänger in tvätten från den fungerande tvättmaskinen i torkskåpet så fungerar inte det heller. 

Tur att jag hade väldigt lite tvätt. Tvättade egentligen bara för att slippa ta hem smutsiga kläder över jul. Hade ju fått panik och blivit skitförbannad ifall jag haft 3-6 maskiner som jag brukar ha och bara en fungerande maskin. 
 
Och tur att jag har en handdukstork och liten torkställning i badrummet. 
 
 
Är så himla glad över att det ändå var en maskin som fungerade. Tvättmaskiner är ju det bästa som finns. Tvätta för hand är ingen lek... Tidskrävande om något. 

Efter en handtvätt i Malawi
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }