Att gå runt i en mataffär är bland det bästa jag vet

Jag skulle bara handla ett paket smör och möjligtvis en citron. Men så hittade jag massa andra bra-att-ha-saker och när jag ändå var där så var det ju lika bra att fylla ryggsäcken.

Fast den där möjliga citronen, den glömde jag. 

Jag vet inte riktigt, är jag bra eller dålig på att handla?

Själv tycker jag nog ändå att jag är bra, för det är inte ofta det följer med något onödigt. Utan jag köper för det mesta bara bra-att-ha-saker. Fast Micke, han tycker jag är dålig. Men det beror nog mest på att jag strosar runt väldigt länge, vänder och vrider på varor, jämför innehållsförteckningar, funderar och tar tid på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }