Bertkopian

Det här är en bild på hur vi alla minns Bert. Till höger så är det Bert som vuxen.


Det roliga med detta är att jag har en klasskompis som ser ut som vuxna Bert. Jag postade den här bilden på facebook och då trodde en annan klasskompis att det var klasskomisen som såg ut som Bert på bilden. Alltså inte att det var Bert.

Hoho! Vilket gott skratt jag fick!


Synd att inte Bert var lite mer känd. I så fall kanske min klasskompis hade fått gå på roliga event istället för riktiga Bert och kanske till och med kunnat göra pengar av grejen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, KOMSI till Stockholm och ta med mig till en gympahall!!!? jag vill så gärna göra en kipp.. och köra styrka, massa styrka, jag vill bli stark igen.

MVH

Elin

2012-02-05 @ 20:36:01
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }