Den fina planen gick i kras

Min plan för dagen var att:

duscha
äta frukost
till skolan
lunch
mer skola
hem
handla
laga mat
plugga
sova


Det gick bra ändå tills jag kom hem. Jag liksom fastnade här... Nu skiter jag i att plugga (jag klarar mig ju tydligen bättre på tentorna då jag inte pluggar), jag skiter i att handla, jag skiter i att laga mat (åt rostat bröd och hårdbröd med ost på till middag) och jag skiter i att träna (bästa grannen frågade om jag ville följa och träna, men jag sa att jag inte hade tid eftersom jag skulle handla och laga mat vilket jag ändå inte gjorde).

Det jag ska göra nu istället för allt det som jag inte tänker göra är att titta på tredje avsnittet av Äkta människor på SVTPlay och sen sussa. Tidig kväll alltså, men det behövs. Siktar på att ligga i sängen redan vid 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }