Det går visst att plugga även då inte kniven ligger mot strupen

I veckan har halva klassen varit lektionsfria onsdag, torsdag och så även fredag. Och hör och häpna! Jag har suttit i skolan och pluggat och det var ingen som tvingade mig till det. Har varit hyfsat effektiv dessutom. Vid min sida har jag haft Theres som även är min träningskamrat om dagarna.

Det började himla bra idag och jag kände mig übersmart med en ultrahjärna och superhjälteaxlar.


Men sen hände det något... Jag vet inte riktigt vad.

Nä, men det gick faktiskt bra. Känner att jag har grepp om cellbiologin, histologin och även mikrobiologin nu.

Men uff, uff! Måste packa, duscha och hoppa ner i sängen. Min resa mot Leksand startar 06.10 härifrån RollingStones Street i morgon. Ujuj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }