Hej, jag är en förvirrad tjej som säger Hej!

Jag har haft mina nycklar borta över helgen och gått runt med en klump i magen mest hela tiden. Det började då jag skulle till skolan i fredags och inte hittade nycklarna. Var illa tvungen att lämna dörren öppen och gå ändå. Korridorsdörren är ju ändå låst och sen hade jag extranyckeln hos bästa grannen som jag senare använde mig av.

Började såklart tänka tillbaka på då jag använde nycklarna sist och det var då jag kom hem från torsdagsträningen. Alltså måste den vara i mit rum, det visste jag hela tiden. Det vara bara det att jag var så himla kissnödig då jag kom hem den där torsdagen, att jag bara slängde upp dörren och sprang till toaletten. Jag kom inte ihåg vad jag hade gjort med nyckeln efter att jag låst upp dörren. Men jag hade två alternativ, antingen att jag slängde den på golvet eller att jag stoppade den i jackfickan.

Eftersom jag inte hittade den på golvet och den inte fanns i jackfickan började jag misstänka att den var nerspolad i toaletten. Låter lite konstigt men jag kom inte på något annat. För om jag hade stoppat den i jackfickan skulle den kunna ha trillat ner medan jag satt och kissade samtidigt som jag krängde av mig jackan. Borde såklart ha hört det men...

Så hela helgen har jag trott att den var nerspolad, tills då idag då jag hittar den i väskan. Helt sjukt, jag förstår verkligen inte. Det är som om någon försöker driva med mig. För jag sökte igenom väskan ordentligen. Jag vet att jag är sjukt dålig på att leta så bara därför sökte jag igenom den två gånger. Sedan använde jag just den väskan under lördagen, men inga nycklar syntes till.


Blev så himla glad imorse då jag fann nyckelknippan att jag glömde IKSU-kortet i glädjeyran. Alltid ska jag glömma något. Som tur var gick det bra ändå och jag fick gå på de pass som jag hade tänkt!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja.. Det är då tur att huvudet sitter fast på kroppen. :)

2012-02-14 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }