Hupp hupp!

Idag har jag och min kära klasskompis varit sjukt effektiva. Sjuuukt effektiva. Vi har hunnit labba, förbereda en redovisning, plugga histologi, cellbiologi och mikrobiologi. Vi har dessutom haft en lunchpaus och hunnit gymma. Och allt det innan 16.30.

Nu blir det att laga mat och städa. Micke kommer hit imorrn och då känns det inte så kul när rummet ser ut som en soptipp. Annars hade jag skjutit på städningen minst en vecka till...
Ska också hinna plugga lite till innan läggdags.

Tempo tempo!



En bild på vår förra hund Julia bara så där... Nä, men så trött kommer jag känna mig och 3-4 timmar då
det är sovdags för mig. Satsar på att ligga i sängen 21.00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }