Inte okej.

Alltså satan i gatan vad god Marabou BLACK är. Under helgen har det försvunnit fyra stycken ner i magen. Visserligen var Micke här och delade på tre av dessa men sen köpte jag en till idag som jag tryckte i mig själv. Dessutom åt jag mycket mer än vad Micke gjorde...


Det står Limited Edition på förpackningen och efter första kakan så hoppades jag innerligt att de ska ta bort den där lilla texten och sätta in den i sortimentet på heltid föralltid. Men nu efter fjärde kakan mår jag bara illa och hoppas att den försvinner redan imorgon.

Herregud alltså! Den är så farligt god att jag blir beroende...

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAHHHHH VARFÖR HAR JAG INTE SETT DEN?!?! KATASTROF!

2012-02-13 @ 19:50:16
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }