Korridorens baksida

Är så sjukt less på att allt i köket inte är rent. Igår då jag skulle göra varm choklad var det kvar ris i kastrullen jag skulle använda. Kul att börja det hela med att diska... Och det är inte första gången det händer.

Så nu får det vara nog! Har skrivit en massa lappar och tejpat fast där jag tyckte det behövdes. 

Jag tog med Bästa grannen i kriget mot de slarviga diskarna


Idag då jag skulle äta frukost var det dessutom fullt med smulor på bordet precis på bästa platsen där jag alltid sitter. Så då var det bara att ta fram trasan och torka. Inte första gången det heller...

Nu kanske jag måste ställa fram lite mer fika så att jag inte blir hatad.

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha, så kul! :)

2012-02-24 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }