Men fler behövs väl inte

Idag då jag gick till skolan tog jag på mig "finskorna" mina eftersom det trots allt är fredag. Men satan i gatan, det skulle jag inte ha gjort, för jag hann inte ens gå halvvägs så fick jag ont i fötterna. Uppe på fötterna.

Ska man vara fin för man lida pin...


Då jag senare gick till IKSU tog jag på mig mina sköna vinterskor. Fast det känns som om min vänstra stortå har växt några millimeter under natten, för lite trångt kändes det allt.
Fast det gjorde fortfarande ont uppe på foten


På gymmet hade jag på mig mina gymmarskor som är sjukt lätta och sköna.
Merrell Barefoot, rekommenderas!


Nu ikväll då jag traskar fram och tillbaka till tvättstugan får fötterna njuta i gympadojjorna. Lätt skönaste skorna att gå i.

Ja, så där gick  jag igenom alla mina skor på en dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }