Men imorgon är det över, då börjar "livet efter tentan" än en gång

Jag ligger lite ur fas nu alltså. Ingen träning igår, ingen träning idag, ingen gröt till frukost och sen chokladbollssmet som mellanmål.

Skyller på att det är tentavecka och så har jag förmodligen något ont i kroppen som ligger där och lurar. Huvudvärken känns lite annorlunda och så har jag svullna körtlar i armhålorna.

Värmde smör lite snabbt i micron, mixade det sedan med stavmixer tillsammans med fiberhavregryn, socker, kakao, kaffe och vaniljpulver. Snabbt och gott.


Nu ska jag sova en timma för att sedan orka plugga lite till och äta middag innan jag ska somna för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }