Rullbandsutmaning

Mitt hår har blivit så himla långt ju... Var bara tvungen visa det.


Till saken. Idag var jag uppe och hoppade redan 6.30. På en ledig dag dessutom. Hurtbulle är vad jag är idag. Ska ändå till skolan och plugga kl 9 och ska försöka få in vanan att gå upp vid 6-6.30. Men då måste jag lägga mig senast 22 och igår lyckades jag släcka lampan redan 21.45.

För om jag lär mig gå upp vid 6 kommer morgonpromenader inte känns som någon uppoffring. Jag vill att det ska kännas naturligt att gå upp den tiden och att jag inte ska behöva stressa på morgonen. Så det blir nog bra.

Dagens träning idag blir kondition, lätt styrka och mycket strecht. Ska gå på bodybalance kl 17 och innan det tänkte jag ta mig en tur på rullbandet. En timma hade varit kul att klara, men det känns nästan som en omöjlighet. Egentligen tror jag att jag har krafterna för att klara det, det är bara det att jag tycker det är så förbaskat tråkigt... Det händer ju liksom ingenting.

Men idag ska jag kämpa!

Ber till träningsguden där uppe att det ska gå bra...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är knäpp Moa... en timme ute istället skulle jag tycka var bättre... Rullband... nä usch!!!

2012-02-01 @ 10:38:09
Postat av: Moa

Elin: Men det är ju så sjukt kallt... Moa-kroppen klarar inte av kylan så bra. Jag får vänta in våren/sommaren helt enkelt :)



2012-02-01 @ 19:29:25
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Elin

Då skulle jag blunda för konditionsträning eller göra på annat sätt... Men som sagt - SJUKT IMPONERAD att du klarar av att stå på rullband!

2012-02-01 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }