Upp som en sol och ner som en pannkaka

Det där med att uträtta stordåd som jag skrev tidigare idag, den känslan flög iväg så fort dagens föreläsning började. Försökte sitta kvar och plugga efteråt, att sitta gick hur bra som helst men att plugga gick mindre bra. Det är ingen idé att gå hem heller för kl 17 ska jag på ett möte där det bjuds på middag. Det är på grund av maten som jag ska dit... Höhö.

Som tur är finns det ett rum med en säng här på skolan! Så dit sökte jag mig när tröttheten var på mig som mest. Ett passande rum för mig det här. Speciellt idag.


Jag håller händerna sådär bara för att visa att jag kunde hålla i datorn med fötterna och ta kort. Vem jag nu skulle bevisa det för. Det är också orsaken till att bilden blev så himla suddig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }