Bättre med för mycket än för lite

Har suttit i skolan från 7.50 på morgonen till cirka 17.15. Visserligen hade jag en paus för läkarbesök mitt i allt, men ändå. Det är nytt rekord för mig. Imorgon lär det bli samma tider men utan läkarbesök.

Läkarbesöket var bland annat för min huvudvärk som jag haft i drygt NIO månader. Hej hopp! Det hände inte så mycket idag, men fortsättning följer...

Jag vet inte riktigt hur jag tänker när jag packar väskan på morgonen. Idag hade jag med mig en banan, tre äpplen, två clementiner, två smörgåsar med ost på, två morötter och en stor lunchlåda.

Jag brukar bli hungrig efter lunch, men att jag skulle äta allt det där var kanske överdrivet entusiastiskt.

Därför blev middagen väldigt liten. Var inte så hungrig då jag kom hem från skolan. Nu hade jag ju visserligen bara ätit en banan, en clementin, smörgåsarna, morötterna och matlådan (kycklinglår med rotgrönsaker).

Tomat och mozzarella till middag




En timma efter lill-middagen blev jag lite småhungrig så då fick det bli fruktsallad av banan,
clementin, äpple, solrosfrön och så matlagningsyoghurt blandat med vaniljpulver till.



Fet fast yoghurt blandat med vaniljpulver är hur bra som helst till efterrätter. Istället för glass liksom. Jag måste nog till och med säga att det är lika gott, men på gott olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }