Duktig och nöjd tjej

På morgonen då klockan ringde 6.45 var jag helt borta. Jag visste inte var jag var och jag visste inte vad det var som lät så jag tryckte på allt som fanns på sängbordet. Då jag kom tillbaka till medvetandet tog jag mig i kragen och gick upp ur sängen. Tog på mig kläder, drack ett glas vatten och tog en morgonpromenad på 45 minuter.
Heja heja Moa, det är precis så här det ska vara!

Sen så var jag även duktig i skolan. Hängde med i föreläsningen längre än vanligt. Mina tankar brukar flyga iväg efter 30 minuter, men idag stannade jag i fokus i 45 minuter ändå fram till rasten. Efter rasten gick det inte lika bra, men ändå lite bättre än vanligt.

Lunchen blev vegetarisk i form av linsfyllda paprikor toppade med fetaost och morötter till efterrätt. Och sen! Hör och häpna! Jag satt kvar i skolan ändå till kl 16 och pluggade. Kanske inte effektivast i världen, men jag fick saker gjorda.

Och än är det inte slut! Då jag kom hem kom jag på att jag inte bokat Indoor Walking-passet som jag och bästa grannen hade bestämt att vi skulle gå på. Tyvärr var det fullt, men jag vände till något positivt ändå. Tänkte att jag kunde laga mat i lugn och ro, plugga lite till, vila kroppen och ta en tidig kväll. Men då bästa grannen kom hem hade det blivit två lediga platser på passet. Jag ville inte gå, men hon fick mig att boka.


Det kändes sjukt besvärligt och jobbigt men nu känns det så himla skönt att jag gjorde det ändå!


Glad tjej efter Indoor Walking-passet med avokado som mellanmål



Nu ska jag bara duscha av mig svetten, plugga lite till, äta en macka och sen är denna dag avklarad. Topp topp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Joo jag tyckte den var bra! :)



Lite chips går väl än, men bara på helgerna! ;)

2012-01-12 @ 23:41:05
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }