Nytt år och fortsatta önskningar

Min önskelista är nu uppdaterad efter julhelgen för att gälla under det nya året. Det är ju lika bra att ha en önskelista året om. Ifall nu någon skulle vilja ge mig något så underlättar det ju. Dessutom fyller jag år snart, om lite drygt två månader bara.

Önskelistan jag har på dörren


Digitala önskelistan:

MOAS ÖNSKELISTA 2012

 

  • ute-/innetermometer
  • eltandborste, munskölj
  • sängkläder (gärna ekologiska)
  • tidskriftssamlare
  • bläck- och blyertspennor
  • kläder
  • presentkort (på tex Stadium, Indiska, Vila, Rut mfl, Make Up Store)
  • apotekssaker (kan tex vara Helosan och annat bra)
  • mat (All Bran, Rågfras, müsli, olivolja, Ryvita och Finn Crisp)
  • olika sorters stora tekoppar som finns på Indiska
  • grönt ekologiskt te
  • prenumeration på en träningstidning (tex BODY, STARK eller Hälsa och Fitness)
  • trosor och strumpor (gärna ekologiska, men annars funkar Björn Borg och Pieces också bra)
  • märkpenna
  • tandborstfodral
  • tidningsställ/tidningsförvaring som hänger på väggen
  • hörlurar till min iPod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }