En dålig apelsin skadar inte kärleken

Cyklade förbi och handlade direkt efter skolan idag. Idag blev det faktiskt COOP, jag handlar ju vanligtvis på ICA för att det är mycket närmare och har dessutom bra studenterbjudande. Men jag måste ju erkänna att jag har en förkärlek till COOP, och den späddes bara på idag. Det var så fint där inne, fina skyltar, bra och logisk ordning och allt var på topp. Det svider i hjärtat att jag handlar på ICA i vanliga fall.

Skulle handla mjölk, mörk choklad och apelsiner. Jag kom hem med mjölk, keso, apelsiner, avokado, naturgodis, paprikor och champinjoner.

Jag glömde helt bort chokladen och dessutom var en apelsin möglig. Misslyckat. Hade planerat att äta apelsin, äpple och banan och doppa i mörk choklad ikäll. Det går ju inte nu nej. Skulle ju kunna äta naturgodiset om det nu inte redan var i magen...

Nu ser jag inte apelsinen möglig ut, men den är helt mosig och den har vitt mögelhår


Då jag blir stor, har jobb och flyttar ska jag se till att bosätta mig nära en COOP-butik. Det spelar ingen roll hur fint boendet kommer vara, ligger ICA bra till och COOP dåligt till ska jag inte bo där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }