Början på det nya

Helgen är redan över och nya terminen startar idag.
Mor, far och Boris var ju här i helgen och bodde hos mig. Vi storhandlade, åt på restauranger och så höll de mig vakna under natten genom snarkningar. Min bror var också i Umeå under helgen, så honom passade vi också på att träffa.

Hann också med en "halv" korridorsfest/tentafest/födelsedagsfest. Den ägde rum här i min korridor och vi hade riktigt roligt. Utgång på campus och där fick jag något ryck och dansade som en halt kossa med galna kosjukan. Då jag kom hem på natten Skypade jag med Micke:

Moa: Kolla hur jag dansade ikväll *dansar som den galna kossan*
Micke: Suck. Tur att inte jag var där så jag behövde skämmas över dig...


Bästa grannen och jag var även ute och promenerade i en timma och femtio minuter. Hej och hå, det borde bli en söndagstradition kan jag tycka. Ja, och så har jag ju varit tränare till mina gymnaster också.

Åh, det är synd att det är måndag. Jag längtar redan till nästa helg! Den kommer bli bäst!




Kommentarer
Postat av: Erika

Söndagstradition låter som en bra idé! :) Men vi måste nog sätta en köldgräns i så fall (än så länge går det bra, men jag är en pessimist som tror att det kan bli riktigt kallt snart..)

2012-01-23 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }